Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lotte van der Woude - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lotte van der Woude - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hola! Mijn naam is Lotte en sinds november 2004 woon ik in Mexico. Daar ben ik gelukkig met mijn macho Mexicaantje Yonatan. Op deze site kunnen jullie berichtjes lezen van mijn avonturen in Mexico! Veel plezier en laat gerust een berichtje achter...

Recente Reisverslagen:

24 Mei 2009

Een week vrij en nog eentje kan er ook wel bij!

06 April 2009

Mijn eerste Mexicaanse voetbalwedstrijd

12 Januari 2009

Life´s a beach!

21 December 2008

toch weer Mexico

09 Augustus 2008

Hoog geëerd bezoek...
Lotte

Hola! Mijn naam is Lotte en sinds november 2004 woon ik in Mexico. Daar ben ik gelukkig met mijn macho Mexicaantje Yonatan. Op deze site kunnen jullie berichtjes lezen van mijn avonturen in Mexico! Veel plezier en laat gerust een berichtje achter...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 83081

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: