Gatito - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Lotte Woude - WaarBenJij.nu Gatito - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Lotte Woude - WaarBenJij.nu

Gatito

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

16 Mei 2007 | Mexico, Cancún

Sinds gisteren hebben we een katje in huis! Het is echt zo'n schatje! En dat vindt iemand die niet echt van katten hield...dat is verleden tijd dus! Ik was geen katten om mij heen gewend maar deze heeft echt mijn mening veranderd ha ha. Zijn naam is Tito wat van Gatito komt. Gatito betekent katje.
Zijn moeder woont naast ons en de iegenares is de tante van Yonatan. Moeders komt nog vaak even op bezoek om te kijken hoe het met haar zoon gaat!
De foto zegt alles...

Met ons gaat alles goed. Ik heb het nog steeds naar mijn zin op mijn werk en Yonatan hoor ik niet meer klagen over zijn oor. Maar twee weken terug was hij wel op zijn werk van een trap gevallen en door zijn enkel gegaan. Naar het ziekenhuis geweest wat hier echt verschrikkelijk is. Voor dat ze je helpen kun je zo 4 uur wachten! Maar goed niks gebroken maar moest wel rusten en een week niet gewerkt. Onderhand loopt hij weer normaal en is weer aanwezig op zijn werk.

Een leuk nieuwtje: ongeveer anderhalve week terug heb ik met dolfijnen gezwommen! Sinds een paar weken hebben we 6 dolfijnen rondzwemmen in het hotel! In het hotel is een laguna, iets van een meertje wat in verbinding staat met de zee waar de dolfijnen in leven. Uiteraard worden ze getrained in het zwemmen met mensen. En is het een goed inkomen voor het hotel want ook mensen van buiten het hotel kunnen met ze zwemmen. Ik had er nooit aan gedacht om te gaan zemmen met dolfijnen want het is verschrikkelijk duur maar aangezien het mij gratis werd aangeboden heb ik uiteraard geen nee gezegd. Het is een leuke ervaring om ze aan te raken en te zien hoe ze rondspringen en ook naar jou signalen luisteren. Sorry helaas heb ik geen foto´s kunnen maken! Het leuke is dat ik ze elke dag weer zie. Het is echt interessant om ze te bekijken en te zien hoe ze op mensen reageren. Het zijn echt slimme beesten.

Dit was het weer voor even. Volgende keer waarschijnlijk meer nieuws over een auto...
Hoe gaat het met jullie?

  • 17 Mei 2007 - 08:12

    Miranda:

    Hey Lieve Lotte en Yonatan!!

    Ahhhh wat een onwijs lief katje hebben jullie!! Geniet er maar van, want voor je het weet zijn ze alweer groot...en een erg leuke naam Tito. Goed om te horen dat alles nu weer goed met jullie gaat en met de gezondheid!
    Hier ook alles ok, alleen mijn vader heeft een weekje in het ziekenhuis gelegen.Mijn moeder had de ambulance gebeld, omdat mijn vader pijn op zn borst had en benauwd was. Gelukkig hebben ze in het ziekenhuis geconstateerd dat er niet iets met zn hart is. Daarna hebben ze longfoto's gemaakt en daarop zagen ze wel iets. Dokter heeft een mammogram gemaakt en een punctie en ongeveer 30 mei krijgen we de uitslag....best wel spannend dus!
    Wat tof dat je met dolfijnen hebt gezwommen, het is bijzonder hè om met deze dieren samen te zijn. Ik vond het toen ook zo'n geweldige ervaring in Mexico en ik zou het zo weer willen. Jij kan ze nu iedere dag zien, echt leuk!!
    Nou meissie, we keep in touch en geniet van Tito :D

    Liefs en dikke X Miran

  • 17 Mei 2007 - 09:59

    Jesse:

    Dag zusje,

    Wat een lief beestje zeg! :D Geef hem maar een aai van mij. Met mij is ook alles goed, gelukkig weer bijna einde jaar en bijna vakantie! Doe Yonatan de groetjes. Ik ben wel benieuwd wat voor auto!

    groetjes!

  • 17 Mei 2007 - 12:59

    Cat En Marieke:

    He Lotti,

    wat een poepie! Vast heel gezellig om er bij te hebben in jullie huisje.
    Fijn om te horen dat je het nog naar je zin hebt op je werk.
    Ik heb gesolliciteerd voor een bepaalde opleiding binnen de politie en ik ben aangenomen. Maar dat betekent wel dat ik naar Alkmaar moet elke dag en dus weg moet uit Den Helder. Dat vind ik wel erg jammer, maar ja, soms moet je wel eens wat! Voor de rest gaat het hier z'n gangetje. Zaalvoetbalseizoen is over en Cat gaat er mee stoppen.
    Morgen moeten we de hele dag en nacht op Wout oppassen, ben benieuwd!!!
    Groetjes aan Yonatan, hoop dat hij z'n medische ongemakken nu gehad heeft! En een dikke knuffel van ons!

  • 17 Mei 2007 - 19:49

    Maurice En Sas:

    Hee lieve Lotti,

    Hahaha wel maf ja, jij en een kat. Zo zie je maar zeg van iets nooit, nooit! Het is wel een scheetje! Maar voor je het weet zijn ze groot, maar ook dan zijn ze nog lief hoor.

    En het zwemmen met de dolfijnen was dus gaaf. (Kon natuurlijk ook bijna niet anders!) Lijkt mij ook wel heel tof hoor! Toch super dat je zo'n mooie kans kreeg. En dat je ze iedere dag ff kan bekijken want het zijn zeker intressante beesten.

    Wat een pech voor Yonatan weer! Gelukkig dat het nu weer goed gaat.

    Hier gaat alles zijn gangetje vandaag een dagje naar de sauna in Hoorn geweest met mijn schoonmoeder, Steef, tante en nichtje van Maurice was erg relaxed! Maurice heeft hard in de tuin gewerkt, we hebben nu een schuttinkje achter de plantenbak bij het eerste terras. Zodat je meer uit de wind zit en we hopen dat de boompjes nu wel gaan groeien. Staat wel gaaf. Maandag komt het grind i.p.v het gras.

    Succes met de auto...

    Veel liefs van ons
    (Groetjes aan Yonatan.)

  • 17 Mei 2007 - 20:13

    Marielle:

    Hoi Lotte,

    Tito ziet er lief uit ! Hier alles goed. De tenniscompetitie is begonnen (en al bijna weer afgelopen). Ik tennis nu met oa Sas en Maurice !
    Met voetbal zijn we volop met wat nieuwe jonge meiden bezig.

    groetjes

    Marielle

  • 18 Mei 2007 - 17:14

    Bianca:

    Lief hoor jullie tito!! En dan met Dolfijnen zwemmen en ze iedere dag kunnen zien......ja hoor weer jaloers...hihi nee hoor het is je vanharte gegunt! Lijkt me wel een adembenemende ervaring, maar ook wel spannend want volgens mij zijn ze nog best groot als je er naast zwemt. Hier alles goed, veel werken maar dat is altijd oke!
    Nog twee weken en dan heb ik ook vakantie en ga ik samen met Ron door friesland fietsen....tenminste als er geen windkracht 10 staat en het een beetje droog is. Anders wordt het dolfijnen zwemmen...kuzzz B

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Hola! Mijn naam is Lotte en sinds november 2004 woon ik in Mexico. Daar ben ik gelukkig met mijn macho Mexicaantje Yonatan. Op deze site kunnen jullie berichtjes lezen van mijn avonturen in Mexico! Veel plezier en laat gerust een berichtje achter...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 83121

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: