de grote dag komt er aan... - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Lotte Woude - WaarBenJij.nu de grote dag komt er aan... - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Lotte Woude - WaarBenJij.nu

de grote dag komt er aan...

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

25 Juli 2007 | Mexico, Cancún

Jullie zullen je wel afvragen welke grote dag komt er aan? Ja het is de 15e aug. de dag dat Yonatan en ik gaan trouwen...
Zelf had ik nooit gedacht ooit te gaan trouwen maar nu ik 3 jaar geleden mijn Mexicaanse prins op het witte paard heb gevonden, waarom niet?

Met velen van jullie heb ik het er over gehad maar voor sommigen zal het ook een verassing zijn. De grote doorslag om in aug. te gaan trouwen is omdat mijn ouders en Jesse de 7e op vakantie naar Mexico komen, zo kunnen we het samen vieren!

Het zal geen grote bruiloft worden, niks voor ons, we houden het simpel maar leuk. We trouwen in het gemeente huis en dan geven we later op de dag een feestje. Hoe het er precies uit gaat zien weet ik nog niet...dat vertel ik jullie later nog wel. We zijn nog volop bezig met de organisatie en het papierwerk voor migratie en gemeentehuis. Wat allemaal niet meevalt want er worden veel dingen van je gevraagd. En aangezien we in Mexico zijn is het altijd manana, manana. In tegenstelling tot Ned. waar iedereen al maanden van de tevoren alles geregeld heeft. Voor mij is het af en toe wel stressen want ik heb het gevoel dat we niet alles op tijd georganiseerd hebben want er zijn zo veel dingetjes waar je aan moet denken.

Een ander leuk nieuwtje is dat we vanaf morgen gaan verhuizen naar een apartement! Daar heb ik zo veel zin in, eindelijk ons eigen plekje! We delen de huur met de beste vriend van Yonatan en uiteraard zijn er dus 2 slaapkamers. Verder heeft het natuurlijk een woonkamer en keuken en het ligt in het centrum.

Bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd voor de bruiloft!!!!!!!! Dat is echt mijn grote wens, dat jullie er bij kunnen zijn! Helaas zal die wens niet uitkomen maar er zullen genoeg foto's gemaakt worden!

Veel liefs
Lotte

  • 25 Juli 2007 - 06:20

    Regina:

    Hoi!!!

    Gefeliciteerd! Ik vind het echt heel jammer dat ik er niet bij kan zijn. Ik had je graag in je jurk gezien. Je wordt vast een hele mooie bruid. Ik wens jou en Yonathan heel veel geluk en liefde. Als je weer naar Nederland komt nodig je ons maar uit voor een huwelijksborrel! Mooi dat je ouders en je broertje erbij zijn. Maak er een mooie dag van en ik zou het heel leuk vinden om een mooie foto van jou en Yonatan in huwelijkstenue te krijgen. Krijgt ie een mooi plekje in de woonkamer.

    Bij ons gaat alles verder goed. We gaan vrijdag voor 2 weken naar C'parcs op vakantie. Wout loopt nu. Het zou een leuke bruidsjonker geweest zijn!!

    groetjes Regina

  • 25 Juli 2007 - 08:59

    Carla:

    Hoi Lotte en Yonatan.
    What a big news!!!
    Gaat het dan toch gebeuren.
    Stap maar fijn op het witte paard hoor.
    Veel geluk jullie beiden.
    En wat heerlijk dat jullie een eigen onderkomen hebben nu.
    We zitten hier in NIEUWEDIEP nog steeds te wachten op de zomer.
    Het wil maar niet lukken de vakantievierders in een tentje spoelen compleet weg van de regen en storm.
    Vandaag schijnt eindelijk het zonnetje weer.
    Nogmaals van harte en tot schrijfs maar weer.
    Groetjes Carla en Rene.

  • 25 Juli 2007 - 09:22

    Miranda :

    Hallo!!

    Wat SUPER goed nieuws, ontzettend gefeliciteerd ;)Ik had er heeeeel graag bij willen zijn, maar helaas.
    Ik wens jullie iig een hele mooie dag toe en wel heel fijn voor jou dat je ouders en Jesse erbij kunnen zijn!
    Ze moeten maar veel foto's maken, zodat iedereen in Nederland jullie kunnen bewonderen...jullie zullen een mooi paar zijn.

    Wat fijn dat jullie gaan verhuizen, dat jullie daar maar heel gelukkig mogen worden!

    Voor de rest gaat alles z'n gangetje, helaas is het nog steeds niet echt zomer. Gelukkig ga ik nog op vakantie, 20/9 samen met Suus naar Kreta! Dan ga ik daar maar (hopelijk) genieten van de zon.

    Nou meissie, tot snel en hopelijk 'spreken' we elkaar snel even live op de MSN :)

    Liefs xx Miran

  • 25 Juli 2007 - 10:32

    Erika:

    whohhh... jeetje.. Het gaat dus echt gebeuren!!!! Ik lees je verhaal en het is echt ff slik.. Gek idee 3 jaar geleden dat we Jonathan ontmoet hebben, en dat je er nu voor altijd aan vast blijft (tenminste is wel de bedoeling!). Wel onwijs leuk en van harte gefeleciteerd!
    Had ik dat geweten.. wie weet zou ik dan op Mexico aangaan... Heel raar idee, jij trouwt daar. Ik hoop dat jullie een ontzettend mooie dag hebben, en geweldig dat je ouders en je broertje erbij zijn. Dat lijkt me erg belangrijk. Komen er verder ook nog mensen jullie richting op?
    Wil je wel even je adres doorsturen van je nieuwe appartement, kan ik in ieder geval post sturen!
    Ik moet nog anderhalve week werken en dan ga ik voor 2 en een halve week naar Thailand, samen met een vriendin. Ik heb echt heel veel zin! Daarna begin ik met mijn nieuwe baan in Alkmaar. Ik ga daar volledig werken, dus ook erg spannend.
    Hele dikke kus en ik ga je nieuws ff verwerken!!!

  • 25 Juli 2007 - 12:09

    Monica:

    Oh Lotje, wat ontzettend leuk!! Wordt er haast verdrietig van dat ik er niet bij kan zijn.. Had het zoooo graag mee willen maken! Ben zo blij voor je met jouw prins op het witte paard!!! Zal de hele dag aan jullie denken en kan niet wachten totdat je foto's kan laten zien. Wel erg gaaf dat je ouders en Jesse erbij zijn!! Maar daar heb je vast en zeker rekening mee gehouden.. Zo te horen gaat het jullie straks alleen maar voor de wind.. Ook een nieuw appartement, wat lekker!! Hopelijk kunnen Siep en ik gauw jullie eens op komen zoeken. Met Siep en mij gaat het erg goed, hij is mijn prins op het witte paard. Dat zou iedereen moeten hebben! Met de opleiding ook alles erg goed, nog 2 jaar te gaan. Binnenkort vakantie, maar helaas geen centen om naar Mexico te komen.. Tenzij er een fantasctische last minute onze kant op komt natuurlijk, wie weet!! Nou lieverd, laat je niet gek maken door al die dingetjes die je moet regelen voor je huwelijk en geniet er lekker van en vooral van elkaar!! Ik mis je Lotte..
    Hele dikke knuffel Moon

  • 26 Juli 2007 - 10:34

    Cat En Marieke:

    Jeetje Lot!

    Van harte gefeliciteerd he! Hartstikke leuk dat jij en Jonatan gaan trouwen!!
    Ik kan me helemaal voorstellen dat je op dit moment aan het stressen bent. Wij hopen dat alles op tijd geregeld zal zijn en dat jullie een geweldige dag hebben! Ondanks dat niet iedereen er bij kan zijn, die je er graag bij zou willen hebben... Wel geweldig natuurlijk dat je ouders en Jesse er wel kunnen zijn. Zal voor hun ook een emotioneel moment zijn!?

    Ook top dat jullie eindelijk een plekje voor jezelf krijgen! Zijn idd benieuwd naar het adres, kunnen we in ieder geval een kaartje sturen!!

    Hier gaat alles z'n gangetje. Cat en ik hebben op dit moment 3 wkn vakantie. Maar we gaan niet weg en hier is het kl*te weer....
    Cat en ik hebben een ander huis gekocht en krijgen 30 nov de sleutel van ons nieuwe huis, in JULIANADORP! Dus als je al naar Nederland wilt verkassen, er staat een leuk appartementje te koop...
    En dan begin ik 13 aug ook nog op een andere werkplek. In Alkmaar en ben dan uit de uniformdienst. Leg ik je later nog wel en keer uit.

    Nou, heel veel geluk gewenst en we hopen dat jullie een geweldige dag zullen hebben!

    Dikke -X-

  • 29 Juli 2007 - 05:13

    Bianca Uit Cancun:

    hola hola

    Spannend zeg de bruiloft. De tijd vliegt voorbij he !!! Verder alles oke in Dreams ? Bij ons is het echt druk maar gelukkig volgende week laatste week hoogseizoen en dan lekker rust. Succes met je voorbereidingen !!!

    Saludo,
    Bianca

  • 06 Augustus 2007 - 21:09

    Nienke:

    Mn Guate-zusje gaat trouwen! Wow Lot, ben echt heel erg blij voor je!! En zo fijn dat je ouders erbij kunnen zijn!
    De 15e zit ik met mn eigen latino in Spanje (Als we in Guate waren geweest was ik langsgekomen, maar helaas..), dus we nemen daar wel een borrel op je!
    Echt super gefeliciteerd, geniet van DE dag, en laat ons snel de fotos zien!
    Besos,
    Nienke

  • 08 Augustus 2007 - 18:13

    Veronique :

    Hey Lotte en Jonathan,

    Wat een leuk nieuws dat jullie gaan trouwen!
    Ik heb je mailtje gisteren ontvangen.
    Bedankt voor de uitnodiging om naar jullie bruiloft te komen!! Zondag weten wij beiden het rooster voor de volgende week. En ..als het effe meezit.. dan zijn we de 15de bij de bruiloft aanwezig!!

    Groetjes Erick en Veronique vanuit Playa del Carmen

  • 13 Augustus 2007 - 11:44

    Marielle:

    Lotte en Yonatan,

    Alvast GEFELICITEERD en heel veel GELUK.
    Maak er een hele mooie leuke en speciale dag van !
    groetjes Marielle

  • 20 Augustus 2007 - 06:29

    Cat En Mariek:

    WE WILLEN FOTO's ZIEN :-))) Hoe is het gegaan? Heb je nu ook de achternaam van Yonathan? Letten jullie weer op want er komt weer orkaantje aan....

    Greetz Catja

  • 20 Augustus 2007 - 10:28

    Gonda:

    Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

    liefs,
    Gonda

  • 21 Augustus 2007 - 19:50

    Joyce:

    hay lotte... ik was aan het googlen en toen kwam ik bij jou site terecht... heel grappig want ik kom namelijk rond de 22 van november naar cancun, met de hoop daar te kunnen gaan werken en wonen! omdat ik ook verliefd ben geworden op een mexicaantje :P Ik vroeg me af of je me, als ik naar cancun kom me een beetje kon helpen?? aan welke dingen ik bijvoorbeeld moet denken... Ik zie dus ook op je site dat jezelf getrouwd bent met de mexicaan!! Gefeliciteerd... ik hoop snel wat van je te horen

    Liefs Joyce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Hola! Mijn naam is Lotte en sinds november 2004 woon ik in Mexico. Daar ben ik gelukkig met mijn macho Mexicaantje Yonatan. Op deze site kunnen jullie berichtjes lezen van mijn avonturen in Mexico! Veel plezier en laat gerust een berichtje achter...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 83083

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: