Fotootjes werk - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Lotte Woude - WaarBenJij.nu Fotootjes werk - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Lotte Woude - WaarBenJij.nu

Fotootjes werk

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

24 November 2007 | Mexico, Cancún

Hola a todos!

Vandaag kan ik jullie eindelijk eens blij maken met een paar nieuwe foto´s. De meeste foto's zijn gemaakt tijdens het halloween feest afgelopen 30 oktober. Zoals jullie weten wordt dat groots gevierd in Amerika en aangezien er heeel veel Amerikanen in het hotel zijn vieren wij ook alle Amerikaanse feestdagen. Afgelopen week was het thanksgiving(vakantie) en nou dat heb ik geweten....´muchos chamacos´ ...oftewel heel veel kids, echt niet te geloven, ik kon de kids door de kinderen niet meer zien ha ha... ik kon echt al die namen en gezichten niet meer onthouden.
Gelukkig is het nu weer wat rustiger, op naar de kerst...

Ik heb jullie wat nieuws te vertellen...yonatan heeft sinds vorige week geen werk meer! Hij is zeg maar ontslagen! Al een tijdje had hij wat persoonlijke problemen met de manager van het hotel waar hij werkte. Ze lagen niet op een lijn en discuseerden veel tot het laatste gesprek wat een beetje uit handen liep. De manager is een beetje een macho mannetje en denkt alles te weten en wilt alles aan animatie veranderen (verslechteren) want zijn ideeen slaan nergens op maar goed Yonatan was het zat en had dus eindelijk de moed bij elkaar gezocht om alles maar eens op tafel te leggen en daar was de manager niet zo blij mee en heeft hem dus ontslagen. Zijn salaris wordt normaal uit betaald tot de 30ste van deze maand want tot dan loopt zijn contract af. Hij geniet nu van een kleine vakantie maar is ondertussen wel op zoek naar ander werk.

Ik ben ook bezig met ander werk. Dit jaar is na een grote sponsoractie op tv besloten dat er hier in Cancun een groot centrum wordt geplaatst voor gehandicapte kinderen. Dit centrum zijn ze nu aan het bouwen en wordt begin volgend jaar geopend. Ik was al een tijdje geinteresseerd en op zoek op internet naar een baan daar tot gisteren ik een advertentie vond waarin ze een sociaal werker zoeken, precies wat ik wil! Dus ik ga zo mijn cv per mail op sturen en dan hoop ik dat ik reactie krijg want dit is wat ik echt wil!

De herfst is ingetreden bij jullie en nog even en het is winter! brrr ! Ik mis het wel hoor...alleen denk ik dat ik die kou niet meer zo goed aan kan ha ha. Gaan jullie nog sinterklaas vieren? Stuur me wat (chocolade) pepernoten en een chocolade letter op please!!!!!!

Veel liefs van Yonatan en mij!

  • 24 November 2007 - 17:55

    Ger En Ingrid:

    Hallo Lotte en Jonathan,

    Leuk om weer even wat over jullie te lezen. Jeetje Lot, op die Halloween feest foto lijk je wel heel erg op m'n zus! Leuk om te zien. Jammer voor Yonathan dat hij ontslagen is, maar met zijn kwaliteiten heeft hij zo weer een job!
    Ger heeft het ook weer bedrijvig met de Sint. Stapte zojuist van de koets, het hele dorp zwaaide naar hem.
    Veel succes met je sollicitatie en groetjes en een dikke kus van,
    Ingrid en Ger

  • 25 November 2007 - 11:13

    Monica:

    Hé Lotte!!
    Wat een leuke foto's! Vrienden van ons organiseren ook elk jaar een Halloween feest, zij komt van Bermuda en weet hoe ze het groots moet aanpakken. Siep was alleen heen, want ik kwam toen net uit het ziekenhuis.. Ik wil je zeker wel wat opsturen, maar dan moet je me ff laten weten naar welk adres!
    Wat balen van Yonatan zijn werk, maar ja is ook niet leuk om alleen maar meningsverschillen te hebben met je baas! Hij vindt vast en zeker weer wat anders.. En hopelijk krijg jij een baan bij dat nieuwe centrum, zou zeker iets voor jou zijn ja!!! Ik zal voor jullie duimen! Hier in Nederland wordt het steeds ietsje kouder, maar ik vind het nog steeds wel lekker.. Volgende maand gaan we weer op wintersport. Maar ik ga nog niet op de latten, want dan vind ik nog even te link voor mijn rug.. Gaat verder wel allemaal erg goed hoor sinds na de operatie! Siep en ik sparen al om volgend jaar jullie weer op te zoeken! Hebben jullie ruimte om ons te stallen? Of is het beter als we vlucht en accommodatie boeken?? Nou, rustig aan, ik mis je.. Dikke kus Moon

  • 25 November 2007 - 12:16

    Marielle:

    Hoi Lot,

    Ziet er allemaal leuk uit hoor, die foto's. Hier inderdaad regenachtig en koud, weer om binnen te zitten.
    Succes allebei met solliciteren, maar dat komt vast wel goed.
    groetjes Marielle

  • 25 November 2007 - 14:11

    Miranda:

    Hey Lieverds!!

    Ik zal duimen voor jullie voor nieuw werk en Lot dat centrum voor gehandicapten kinderen is echt iets voor jou. Ik hoop dat zij dat ook inzien en jou een leuke job kunnen bieden ;)
    Het weer in Nederland is inderdaad weer lekker fris en winderig, is wennen maar ook wel weer gezellig 's avonds nu het zo vroeg donker is! Verder gaat alles goed met mij, heb nu een vast contract gekregen bij Callinghe en daar ben ik erg blij mee. Nog steeds single, maar hopelijk komt daar snel verandering in....

    Dikke kus en knuff Miran

    PS: leuke foto's

  • 28 November 2007 - 05:35

    Veronique:

    Ha meissie,
    Lange tijd weer niet gezien! Jammer eigenlijk! We wonen maar een uurtje bij elkaar vandaan en dan nog geen tijd om af te spreken, tja dat krijg je hier met het vele werken hé!
    Wat leuk om weer een verhaaltje van je te lezen! Jammer van Jonathan maar ik weet zeker dat hij binnen de kortste keren weer een baan heeft!
    Kom je zondag ook naar het Sinterklaas feest in Reef Playacar!?
    Laat even weten! Zou leuk zijn als je ook komt!
    Kus uit Playa del Carmen

  • 17 December 2007 - 16:35

    Sas:

    Lieve Lot,

    Ik laat snel meer van mij horen, maar het is zo druk! Nog 4 dagen afzien (werken) de kids zijn op hun 'best' zeg maar! En dan hoop ik wat meer tijd te hebben.

    Liefs Sas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Hola! Mijn naam is Lotte en sinds november 2004 woon ik in Mexico. Daar ben ik gelukkig met mijn macho Mexicaantje Yonatan. Op deze site kunnen jullie berichtjes lezen van mijn avonturen in Mexico! Veel plezier en laat gerust een berichtje achter...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 83111

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: