Naar huis... - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Lotte Woude - WaarBenJij.nu Naar huis... - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Lotte Woude - WaarBenJij.nu

Naar huis...

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

31 Januari 2007 | Mexico, Cancún

Sommige van jullie zullen al op de hoogte zijn maar andere nog niet:
A.S. VRIJDAG KOM IK THUIS!

Ik hoor jullie al denken waar komt dat zo plotseling vandaan? Laten we zeggen dat de migratiedienst weer eens niet zo aardig voor mij is geweest. Vorige week woensdag heb ik op mijn werk te horen gekregen dat migratie niet mijn fm 3 (werkvisum) wilde geven en dat ik tot 2 februari had om Mexico te verlaten. Tja zo hard zijn ze hier terwijl ik net alles op de rails had en goed verdiende en plannen had om ons eigen appartementje te gaan huren. Nu gaat al mijn gespaarde geld uit naar een ticket naar holanda. Ik heb ook andere opties bekeken. Bijv. een paar dagen naar Cuba of Miami maar alles is heel duur en dan leg ik een paar honderd dollar bij en dan ben ik in thuis in Nederland!
Alleen maar klagen doe ik niet want natuurlijk vind het het leuk om jullie allemaal weer te zien maar het lag helemaal niet in de planning.

Yonatan en ik zijn het er over eens dat als ik terug kom het waarschijnlijk tijd is om te gaan trouwen zodat ik nooit meer problemen heb met migratie en ze me niet meer zo maar Mexico uit kunnen sturen!

Ik zie er naar uit om weer even te genieten van jullie gezelligheid en het ned. eten en de ned. gewoontes! Ik heb begrepen dat het niet al te koud is dus dat komt goed uit want ik heb helemaal geen winterkleren. Ik kom er nml net achter dat ik de afgelopen 3 winters in Ned. niet mee gemaakt heb!

HASTA PRONTO!

  • 01 Februari 2007 - 06:35

    Veronique:

    Meis, heel veel succes en sterkte met alles! Wat een gedoe allemaal...Ook al is het niet gepland, toch wens ik je een goede vlucht naar Nederland. We spreken elkaar gauw weer op MSN en hopelijk tot binnenkort weer in Mexico!

  • 01 Februari 2007 - 07:09

    Bianca:

    Doe je goed Lot, Lekker even weer onder je moeders vleugels!! En trouwen....wow!! Dat is een goed idee!! Leuk man!
    Ik werk niet meer op De Vaart maar op het NH terrein, bevalt beter, alhoewel ik de jongens en mijn collega's wel ontzettend mis....maar ja. Misschien spreek ik je nog in Ned. en anders veel plezier in ieder geval. Groetjes Bianca

  • 01 Februari 2007 - 08:23

    Miranda:

    Hey Lieverd, uiteraard vind ik het erg vervelend voor je MAAR ik ben SUPER blij je straks te zien en je een knuffel te geven!! :D Nu kan je misschien zaterdag op mijn verjaardags partijtje komen??! Nou prettige reis en zie je snel.....Kus Miran

  • 02 Maart 2007 - 22:07

    Kim:

    Hee Lotte,

    zit je nog in NL? Hoe is het verder? en met Yonathan? Hoop jullie nog eens te zien in Playa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Hola! Mijn naam is Lotte en sinds november 2004 woon ik in Mexico. Daar ben ik gelukkig met mijn macho Mexicaantje Yonatan. Op deze site kunnen jullie berichtjes lezen van mijn avonturen in Mexico! Veel plezier en laat gerust een berichtje achter...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 83111

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: