Oasis Palm Beach - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Lotte Woude - WaarBenJij.nu Oasis Palm Beach - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Lotte Woude - WaarBenJij.nu

Oasis Palm Beach

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

16 Februari 2008 | Mexico, Cancún

Oasis Palm Beach is de naam van het hotel waar ik vanaf volgende week werkzaam ben!

Ik zie jullie al denken waar komt deze verandering in eens vandaan?
In december zag ik een advertentie in de krant waarbij ze een leidinggevende voor de kids club zochten. Ik dacht laat ik gewoon mijn cv inleveren en we zien wel. Op zich heb ik het goed op mijn huidige werk maar het salaris is niet zo heel goed en je wilt altijd meer, vooral als je een leidinggevende hebt die absoluut geen communicatie en organisatie talent heeft. Dat is soms best frustrerend...
Ongeveer 2 weken geleden werd ik door oasis palm beach gebeld, of ik op gesprek wilde komen. Natuurlijk! Ik op pad en een positief gesprek gehad met iemand van personeelszaken en de manager van het animatie team. Ze waren erg geinteresseerd in mij! Eindelijk iemand die hier waarde aan mijn studie geeft!

Alleen was er een probleempje!(natuurlijk dat moet mij weer overkomen) Mijn werkvisum is nog steeds onderweg! (je weet wel nadat afgelopen jaar al de documenten uit de auto waren gestolen heb ik lang op mijn paspoort moeten wachten en pas een maand geleden kon ik mijn werkvisum weer op nieuw aanvragen)Zo lang ik het visum niet in handen heb kan ik niet van werk veranderen. Vorige week bij het migratiekantoor langs geweest en gevraagd hoe het nu zat. Kreeg te horen dat ik vandaag terug moest komen en dat het klaar zou liggen. Ik dus op mijn nieuwe werk gezegd dat ik a.s. maandag wel zou kunnen beginnen. Ik dus vandaag weer naar het kantoor en na drie uur wachten kreeg ik fijn te horen dat ik volgende week woensdag terug kan komen want dan ligt het echt klaar! Ik geloof dat het stoom uit mijn oren en neus kwam! Ik had alles gepland en nu valt het weer in duigen! Hoeveel migratiefrustraties heb ik wel niet achter de rug! Ik wordt er onderhand gek van.... want het is echt een gedoe zolang ik het visum niet heb kan ik niet van werk veranderen! Wanneer krijg ik weer zo'n goed werk aanbod??????
Ik dus oasis palm beach gebeld en gelukkig kunnen ze wel tot woensdag wachten dus nu hoop ik tot echt dat het woensdag klaar is! Elke keer is het wat!

Ik heb er alle vertrouwen in want ik heb echt heel veel zin in deze nieuwe baan! Heb de kids club gezien en het is heel groot en ik ga de leiding hebben over 8 andere meiden die daar werken. Een nieuwe uitdaging! Alleen het slechte nieuws voor jullie is, is dat ik dan voorlopig niet naar Nederland kan komen :(

Hoe gaat het met jullie allemaal? De winter overleefd?

Jesse, bij deze feliciteer ik je met je 18e verjaardag! Volwassen maar je zal altijd mijn kleine broertje blijven!

Dikke zoen voor iedereen!

  • 16 Februari 2008 - 09:04

    Nienke (Akumal):

    Hey Lot,
    Wat goed dat je een nieuwe baan hebt! Ik ben echt blij voor je. Hopelijk schieten ze een beetje op met je visum.

    Misschien ben ik vanaf AUG ook weer in Mexico. Ik moet 5 maanden in het buitenland studeren en ik heb Mexico ook op me lijstje gezet. Ik laat het jullie natuurlijk weten als ik in Mex terecht kom!!

    x ook voor Yona.
    Nienke

  • 16 Februari 2008 - 11:00

    Miranda:

    Hey lieve schat!!
    Wat ontzettend leuk die baan en ik ga echt voor je duimen dat woensdag het werkvisum voor je klaar ligt, zodat je bij Palm Beach kan beginnen ;)
    Je heb idd al genoeg migratiefrustraties achter de rug!!!!

    Hier gaat alles zn gangetje, net mn verjaardag achter de rug...was erg gezellig. Heb van mn ouders een kaartje gehad voor Tarzan, zodat ik op mn verjaardag zelf (voor de 3e keer) naar de musical kon gaan. Het was weer fantastisch :D

    Nou wijffie...nogmaals ik ga voor je duimen!! Doe de groetjes aan Yonatan en tot snel.

    Dikke kusssssss!!!!!!!!

  • 16 Februari 2008 - 15:32

    Yvon:

    Hoi Lotte,
    Ik vind het knap van je. Zelf zou ik knettergek worden van al die frustratie's en veranderingen. Wel heel leuk voor je die nieuwe baan met een nieuwe uitdaging. Heel veel succes en ik zal duimen dat je woensdag aan de gang kan.

    Groetjes uit Julianadorp.
    Yvon en fam.

  • 16 Februari 2008 - 21:34

    Marielle:

    Hoi Lotte,

    Duimen inderdaad dat dat visum geregeld is. Hier is het inmiddels een beetje winter: zonnig en koud. Verder heerst de griep. Maar ook vandaag een nieuwe tennisoutfit gekocht (oa met Sas en Maurice) dus de zomer komt er weer aan !
    groetjes Marielle

  • 18 Februari 2008 - 14:57

    Nienke Weer...:

    Hey Lot,

    Ik moest vandaag op school aerobics doen (ik doe nog steeds economie hoor maar we hebben ook nog gijm) Ik moest gelijk weer aan ons denken in het theater met al die stomme danspasjes!!! Stonden we daar op die hoge hakken en bakte we er niks van hahaha... Pfff wat was ik toch altijd blij dat jij er ook was. Hahaha

    x uit Amsterdam
    Nien

  • 19 Februari 2008 - 08:25

    Regina:

    Neem je pistool mee woensdags. Dan moeten ze hem wel geven. Hahahaha. Mooie baan Lot. Ga ervoor. Hier ook alles goed. Met Wout ook. Wordt straks al weer 2. Groetjes

  • 07 Maart 2008 - 21:29

    Cat En Marieke:

    He Lottie, sorry voor het late berichtje maar we hebben sinds gisteren pas internet in ons nieuwe huisje! Het bevalt prima en we zaten er zo in met de verhuizing :-) in een uurtje waren we over! We hadden dan wel iedereen opgetrommeld en 2 bussen van mijn werk dus dat schoot lekker op! Lekker voor je baante maar echt jammer dat jullie nog niet naar Nederland komen! Ik hoop dat het geregelt wordt met je werkvisum en dat je veel plezier hebt met je nieuwe baan! Groetjes Cat en Mariek!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Hola! Mijn naam is Lotte en sinds november 2004 woon ik in Mexico. Daar ben ik gelukkig met mijn macho Mexicaantje Yonatan. Op deze site kunnen jullie berichtjes lezen van mijn avonturen in Mexico! Veel plezier en laat gerust een berichtje achter...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 83117

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: