Back to the roots... - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Lotte Woude - WaarBenJij.nu Back to the roots... - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Lotte Woude - WaarBenJij.nu

Back to the roots...

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

02 Juni 2008 | Mexico, Cancún

Hello everybody!
laat ik maar in het Nederlands over gaan, ik heb de oefening nml wel nodig want straks praat ik weer de hele dag door in het Nederlands. Nog even....19 dagen om precies te zijn kom ik aan in Nederland!
En wat zie ik er naar uit! Het is bijna 1,5 jaar geleden dat ik de laatste keer in Nederland was! En ja ik mis alles (cultuur,taal,mensen,eten enz) en iedereen (familie en vrienden) heel erg!
Ik ben van plan om een paar maanden te blijven, hooguit 3 langer zal Yonatan me geen toestemming geven ha ha want ik kom nml alleen. Als het financieel mee zit zal hij waarschijnlijk later ook komen. Natuurlijk ga ik hem heel erg missen.

Ik geef inderdaad mijn baan op. Uiteindelijk was het toch niet wat ik verwacht had en voor mij zal het altijd moeilijk blijven om aan de Mexicaanse werkmentaliteit te wennen. Mede daarom wil ook weer even aan het werk gaan in Nederland. Om het gevoel van lekker werken met een goed georganiseerde organisatie die zijn medewerkers waardeert weer terug te krijgen. De laatste tijd heb ik best vaak aan mijzelf en mijn capaciteiten getwijfeld. Maar om te bevestigen dat het niet alleen aan mijn ligt heb ik het even nodig om in Nederland aan de slag te gaan. Om mijn Nederlandse batterij weer even op te laden!

Zoals het er nu uit ziet ga ik animatiewerk doen op een camping ergens in Nederland. (hopenlijk ergens in Noord Holland) Maar ik sta open voor andere opties dus kom maar op als jullie iets in de aanbieding hebben???

Ik zie er naar uit om jullie allemaal weer te zien!

Veel liefs
Lotte


  • 03 Juni 2008 - 06:43

    Nienke (akumal):

    Hey Lot,
    Ik kan me heel goed voorstellen dat weer even terug wilt! Ik zal nadenken over een leuk Hollands baantje voor je.

    Ik ga zelf over 4 weken naar Chili voor ruim een half jaar! Toch maar niet voor Mexico gekozen maar wie weet kom ik jullie als nog snel opzoeken!

    Heel veel plezier in NL
    x Nien

  • 03 Juni 2008 - 07:25

    Astrid:

    Hoi Lotte leuk dat je weer naar nederland komt.
    Op de vaart hebben wij nog iemand nodig voor 60%. Het gaat om een paar maanden, dus...............
    In iedergeval al vast heeeeel veeeeeeeel plezier toegewenst in hollandia.

    Groetjes Astrid

  • 03 Juni 2008 - 08:53

    Astrid:

    Oja Lotte

    En we hebben voor de week mensen nodig die een slaapdienst van 22.30 tot 09.00 draaien. Als je goed kan slapen aan de vaart, heb je de dag aan jezelf.

    Groetjes As

  • 03 Juni 2008 - 19:02

    Yvon:

    Hey Lotte, leuk dat je weer even naar het Nederlandse landje komt. Weet nog geen baantje voor je, maar zal m,n ogen en oren open houden.
    Zie je vast nog wel, groetjes Yvon en fam.

  • 03 Juni 2008 - 19:45

    Nienke:

    Hey meis!
    Wat leuk dat je richting Nederland komt! Kun je lekker weer even genieten van alle echte Hollandse dingen, en je zult er ook weer snel achterkomen dat er hier ook genoeg is om aan te ergeren! ;)
    Wel jammer dat Yonatan niet meteen kan meekomen. Hopelijk kan hij iets later wel hierheen komen!
    Liefs,
    Nienke

  • 03 Juni 2008 - 20:45

    Erika:

    he lotte!
    je komt in ieder geval in de goede tijd terug!! we gaan echt ff contacten!!! ik zit te denken, maar heb je juist geen zin om ff iets heel anders dan animatiewerk te doen???? Ik zal me ogen en oren iig open houden!
    Groetjes aan Jonathan!

  • 04 Juni 2008 - 08:50

    Ingrid En Ger:

    Hoi Lotte,
    Heerlijk voor je dat je weer ff naar huis gaat!. En ook voor je vader en moeder natuurlijk. Je moet ff op de site van www.Bongerd.nl kijken. Dat wordt hier een mega groot park. Wie weet is daar wat voor je.
    groetjes en voor straks een goede reis! We zien elkaar!

  • 04 Juni 2008 - 12:56

    Marielle:

    Hoi Lotte,

    Leuk dat je weer naar Nederland komt !! groetjes
    Marielle

  • 05 Juni 2008 - 14:44

    REGINA:

    Geweldig Helmut, kun je mijn kleine draak ook weer zien!! Kan je Nederland ook zien in de finale van het EK. Hahahaha. Dikke kus

  • 05 Juni 2008 - 17:52

    Monica & Siep:

    Hé Lottie!!
    Wat een goed nieuws!!!! Veel eerder dan ik had verwacht...
    Ik hoop echt dat Yonatan ook nog kan komen!! Lijkt me erg leuk om hem ook weer te zien!
    Jeetje, je baan weer opgezegd.. Klonk allemaal zo goed he?!
    Kom maar lekker even weer thuis.. Eens kijken wat we allemaal op poten kunnen zetten!
    Lekker de dorperkermis erbij, ik zie je moeder al glimlachen!
    Nou, tot heel gauw dan, dikke Kus Moon (en Siepie)

  • 05 Juni 2008 - 18:01

    Cat En Marieke:

    Ha Lotti!

    Leuk dat je weer even deze kant op komt! Na het lezen van al je verhalen, kan ik me wel voorstellen dat je af en toe een beetje moe(deloos) van Mexico wordt! Zou zeker leuk zijn als Yonatan ook nog even deze kant op komt. Blijven zit er zeker (nog)niet in?? Tot gauw en succes met het vinden van een leuke baan in Nederland! X

  • 06 Juni 2008 - 12:28

    Melissa:

    He Lottie,

    Gaaf om te horen dat je weer even een paar maandjes in Nederland komt. Kan me goed voorstellen dat je het een beetje zat wordt daar. (niet van Jonathan natuurlijk)
    Ik ga je dan zeker zien op de dorperkermis.....altijd gezellig. maar misschien ook wel eerder. Veel succes met het vinden van een baantje in Nederland.

    Gr Melissa

  • 12 Juni 2008 - 15:00

    Jesse:

    Lot ik kijk uit naar je komst. Ohja je broertje is , uiteraard, geslaagd voor zijn HAVO!

  • 26 Juni 2008 - 19:08

    Lin:

    Hoi,

    Ik heb met veel belangstelling je berichtjes gelezen... Ik ben per ongeluk op je site terechtgekomen, omdat ik zocht naar mensen die een lange tijd in mexico hebben doorgebracht en dus veel weten van alle wetten, regels, gewoonten... ik ben iemand tegengekomen in mexico en ben nu vooral erg in de war.. als het allemaal goed gaat verlopen zal ik waarschijnlijk in dezelfde schoenen komen te staan als jou.... Het is dus erg fijn maar ook een beetje frustrerend om jou verhalen te lezen hahahah wel super om te lezen dat jullie relatie zo sterk is anders hadden jullie dit nooit doorstaan!

    heel veel groetjes,

    Lin xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Hola! Mijn naam is Lotte en sinds november 2004 woon ik in Mexico. Daar ben ik gelukkig met mijn macho Mexicaantje Yonatan. Op deze site kunnen jullie berichtjes lezen van mijn avonturen in Mexico! Veel plezier en laat gerust een berichtje achter...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 83127

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: